STROKOVNI SODELAVEC/SODELAVKA V PROJEKTNI PISARNI

Protim Ržišnik Perc d.o.o. je eno izmed vodilnih svetovalnih in projektantskih birojev na področju arhitekture in inženirstva v regiji, ki že več kot 30 let z več kot 100 strokovnjaki vodi projekte od konceptualnih zasnov, projektiranja in zastopanja naročnikov pri pridobivanju upravnih dovoljenj do organizacije in nadzora gradnje.

K sodelovanju vabimo STROKOVNEGA SODELAVCA/SODELAVKO V PROJEKTNI PISARNI.

Iščeš razgibano delovno okolje, kjer noben dan ni enak prejšnjemu?
Potem si morda prav ti tista oseba, ki jo potrebujemo!
V svojo ekipo vabimo energično, zanesljivo, komunikativno in hkrati organizirano osebo, ki bo z veseljem poskrbela za administrativno podporo projektantom pri upravnih postopnih ter pomagala soustvarjati prijetno, urejeno in učinkovito delovno okolje. Iščemo povezovalno osebo, ki zna prisluhniti, organizirati in sodelovati – včasih z nasmehom, drugič z odločno rešitvijo.

Opis del in nalog:

  • skrb za interne postopke
  • vodenje in urejanje evidenc ter arhiva
  • urejanje vhodne in izhodne pošte, naročanje pisarniškega materiala
  • skrb za vozni park, organizacija službenih poti
  • sprejem obiskovalcev, organizacija sestankov
  • priprava in oddaja vlog za pridobivanje soglasij, mnenj in upravnih dovoljenj
  • komunikacija z različnimi vključenimi institucijami (upravne enote, občine, ministrstva ipd.)
  • spremljanje in skrb za ažuren potek postopkov
  • ostala opravila, potrebna za učinkovito podporo projektni in administrativni ekipi


Zakaj ti bo delo pri nas všeč?

Ker boš pomembna podpora pri povezovanju projektov, zaposlenih in upravnih organov. Cenimo organiziranost, doslednost in timsko sodelovanje – skupaj poskrbimo, da ideje postanejo dobro izpeljani projekti.


Smo več kot samo delodajalec!

  • varna in dolgoročna zaposlitev v uspešnem in uveljavljenem podjetju
  • ravnovesje med delom in zasebnim časom
  • odlični delovni pogoji v dinamičnem in proaktivnem kolektivu
  • interdisciplinarno delo pri raznolikih in kompleksnih projektih
  • stimulativen osebni dohodek in nagrajevanje iz naslova uspešnosti
  • možnost za osebni in karierni razvoj na različnih področjih
  • vsakodnevno sveže sadje, organizirano prehrano na delovnem mestu
  • zagotovljeno brezplačno parkirno mesto
  • pestro družabno življenje v poslovni skupini Ržišnik Perc


Od tebe pričakujemo:

  • vsaj 5. stopnjo izobrazbe
  • vsaj 5 let delovnih izkušenj na področju administracije oz. primerljivih delovnih mestih
  • aktivno znanje angleškega jezika, zaželeno znanje nemškega jezika
  • vozniški izpit
  • znanje uporabe programskih orodij Word, Excel, PowerPoint, zaželeno MS Project, OneNote
  • prednost imajo kandidati z izpitom iz upravnega postopka
  • pričakovane osebnostne lastnosti: prijaznost, zanesljivost, dobra organiziranost in komunikacijske sposobnosti

Če ti je blizu urejenost, te veseli komunikacija, znaš postaviti prioritete in ostajaš miren/mirna tudi, ko se zdi, da se vse vrti naenkrat – potem komaj čakamo, da te spoznamo!

Prijave z vašim življenjepisom vnesite v spodnji obrazec

Imate že izdelan življenjepis? Pošljite priponko (doc, docx, pdf, jpg, png).