VODJA PROJEKTOV (m/ž)

Infotim Ržišnik Perc d.o.o. v svoj tim vabi VODJO PROJEKTOV (m/ž) na področju programskih rešitev.


Osnovna dejavnost podjetja Infotim Ržišnik Perc d.o.o. je razvoj lastne programske opreme za upravljanje števcev (voda, plin, topla voda) in nepremičnin ter mobilne aplikacije MojHab in implementacija le-teh. Naše rešitve uporabnikom omogočajo poenostavitev in avtomatizacijo delovnih procesov, večjo produktivnost, prihranke ter s tem konkurenčnost na sodobnem trgu. Prisotni smo tako na slovenskem kot na tujih trgih. Zavedamo se, da nam naše stranke zaupajo predvsem zaradi visoke strokovnosti in zanesljivosti naših strokovnjakov.


Opis delovnega mesta:

  • vodenje, planiranje, organizacija in koordinacija dela ter nadzor delovanja projektne skupine
  • komunikacija s strankami glede projektnih zahtev, izvedbe nalog in statusa posameznih nalog
  • izdelava vsebinsko časovnih načrtov in pregledov nalog, rezervacij človeških virov, porabe časa in sredstev na projektih 
  • aktivno upravljanje projektnih tveganj
  • spremljanje izvajanja načrtov, skrb za urejenost dokumentacije posameznih projektov (naloge, zadolžitve, poročila, itd.)
  • odgovornost za pravočasno izvedbo projektov v okviru danega proračuna, obsega in kakovosti
  • priprava in izvedba predlogov za izboljšanje procesov dela in reševanja problemov
  • raznovrstna ostala povezana administrativna dela


Smo več kot samo delodajalec!

  • varna in dolgoročna zaposlitev v uspešnem in uveljavljenem podjetju
  • odlični delovni pogoji v dinamičnem in proaktivnem kolektivu
  • stimulativen osebni dohodek in nagrajevanje iz naslova uspešnosti
  • sistem mentoriranja in možnost pridobivanja novih znanj
  • sodobna programska oprema
  • ravnovesje med delom in zasebnim časom
  • vsakodnevni zdravi prigrizkiorganizirana prehrana na delovnem mestu
  • zagotovljeno brezplačno parkirno mesto
  • pestro družabno življenje v poslovni skupini Ržišnik Perc


Pričakujemo:

  • vedoželjno osebo, ki si želi rasti in dodatno razvijati svoje kompetence s področja projektnega vodenja
  • vsaj višješolsko izobrazbo ustrezne smeri
  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na enakem ali podobnem delovnem mestu
  • izkušnje oz. poznavanje programskih orodij za projektno vodenje
  • poznavanje principov projektnega vodenja
  • sposobnost razumevanja kompleksnejših nalog in njihove razčlenitve (po vsebini in času) na smiselne enostavnejše ali manjše naloge
  • veliko prednost predstavlja, potrdilo o vodenju projektov (PMP)
  • dobro pisno in ustno komunikacijo v angleškem jeziku, zaželeno osnovno znanje hrvaškega jezika
  • ciljno usmerjenost k rezultatom, učinkovito reševanje problemov, proaktivnost in samoiniciativnost
  • dobre komunikacijske veščine in veselje do timskega dela
  • pripravljenost na službena potovanja
  • vozniški izpit B kategorije in lasten prevoz


Prijave z vašim življenjepisom vnesite v spodnji obrazec

career.html1